Vuoden vaihtuminen saa minut aina miettimään elämää syvällisemmin. Se on välillä jopa raivostuttavaa, mutta lähinnä masentavaa.

Kuka minä oikeastaan olen? Mikä minun tehtäväni täällä on? Mistä minä oikeasti nautin? Mikä on elämän tarkoitus? Onko minulla tarpeeksi uskallusta toteuttaa unelmiani? Mistä minä oikeasti unelmoin?

Vaikeita kysymyksiä siis. Luulin ennen että olen opiskelemassa vain väärää alaa. Nyt tuntuu siltä, ettei se ollenkaan ollut siitä kiinni. Alan vaihdos oli kivaa, mutta onko tuo uusi ala oikeasti sitä mitä haluan tehdä. Entä jos tämä kummallinen tyytymätön olo ei oikeasti liity mitenkään siihen mitä ammatikseni tekisin? Niin monesti on sellainen olo, että haluaa vain lähteä pois, hävitä, aloittaa alusta. Mutta auttaisiko se oikeasti? Olisin sama minä tuolloinkin. Ottaisin mukaani sen ainoan asian, jota en kai voi oikeasti muuttaa elämässäni, itseni.

On elämässä tärkeitäkin asioita, joita en halua muuttaa.

Kuten koiruus <3

Niin, olen minä lomallani tehnyt muutakin kuin masennellut:)

  • Lukenut hyviä kirjoja:

            Paolo Coelho: Brida

            Paolo Coelho: Alkemisti

  • Katsonut hyvä elokuvia:

          The Prestige

          The Last King of Scotland

  • Haaveillut matkasta
  • Ulkoillut koiran kanssa
  • Haaveillut ostavani unelmien kirjahyllyn